31 d’agost, 2007

2ª CAMINADA POPULAR

TURÓ DEL MARQUÉS (14 d’abril del 2002)

Desprès de la bona acollida que va tenir la primera Caminada Popular, els organitzadors van creure adient realitzar una segona trobada i així intentar, que aquest esdeveniment passes a forma part dels actes habituals de la Associació de Fills i Amics del Burés. Aquest any, és va decidir pujar fins el cim del Turó del Marqués; un turó de 340 metres d'altura, que s'alça vora la riba dreta del Llobregat, sent un dels millor miradors del municipi de Castellbell i el Vilar. El recorregut és va iniciar a la Plaça Lluís Companys, passant per la Vinya de l'Enric i desprès d'una bona pujada, és va arribar a cal Pinsà per continuar fins el Turó del Marquès, on l'organització va obsequiar al nombrós grup d'excursionistes, amb un suculent esmorzar. De tornada, és va fer una variant que va portar als participants fins la Pedrera del Bosc Negre, tot seguit és va enllaçar amb el camí de pujada, per retornar a la colònia Burés.